فیلم / لحظه سرقت خودور توسط خریدار
حجم ویدیو: 9.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32

یکی از شگرد‌های سارقان حرفه‌ای برای سرقت خودرو، جازدن خود به عنوان مشتری است. به عبارت دیگر سارقان در محل عرضه فروش خودرو حاضر شده و وانمود می‌کنند که قصد خریداری خودرو را دارند. سپس آن‌ها با ایجاد موقعیتی مناسب و پرت کردن حواس فروشنده خودرو را به سرقت می‌برند. مانند اتفاقی که به تازگی در انگلیس رخ داد.

شگرد سارقان در در سرقت خودرو 

به گزارش رکنا، یک مشتری که برای خرید یک خودرو BMW M۴ مراجعه کرده بود در واقع سارق حرفه‌ای بود که به راحتی این ماشین را به سرقت برد. در این حادثه که در منطقه‌ای در شهر لندن رخ داد سارق با بهانه اینکه می‌خواهد داخل خودرو و صندوق عقب آن را قبل از انجام معامله ببیند با سرگرم کردن مشتری توانست خودرو را به سرقت ببرد.

ثبت لحظه سرقت توسط دوربین مداربسته

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو صاحب خودرو در حال نشان دادن خودرو به سارق دیده می‌شود. لحظاتی بعد سارق از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و ناگهان با سوار شدن به خودرو پا به فرار می‌گذارد. این ویدئو نشان می‌دهد سارق که در مقابل خودرو ایستاده است تلاش می‌کند با پریدن به روی کاپوت جلو مانع فرار سارق شود، اما تلاش او بی‌نتیجه می‌ماند.

 پلیس لندن نتوانسته سرنخی از این سارق پیدا کند

در انتهای ویدئو در حالی که صاحب خودرو در وسط خیابان روی زمین می‌افتد دیده می‌شود. در این صحنه او پس از سقوط از روی کاپوت در وسط خیابان از تصادف با خودرو‌های عبوری با خوش شانسی جان سالم به در می‌برد. گفتنی است؛ پلیس لندن هنوز نتوانسته سرنخی از این سارق پیدا کند. جستجو‌ها برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟