آخرین آمار از کشته ها و مصدومان حوادث چهارشنبه سوری تاساعت 21

به گزارش رکنا، مجتبی خالدی  در باره آخرین آمار مصدمان و جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری روز جاری در سطح کشور، سه شنبه ۲۶ اسفندماه اظهار کرد: از صبح تا ساعت ۲۱ امشب، ۴۳۱ نفر ار اثر حوادث چهارشنبه سوری آسیب دیدند و از این تعداد ۴۲۸ نفر دچار مصدومیت جدی شدند.

وی ادامه داد: طی امروز ۱۰۵ نفر بستری شدند که در حال حاضر یک نفر از آن‌ها در بخش ویژه بستری است. همچنین ۳۱۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شدند و ۱۱ نفر نیر در محل درمان شدند.

431 مجروح در چهارشنبه سوری 99

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در این حوادث سه نفر در استانهای تهران، اراک و کرج جان باختند و ۴۵ نفر دچار قطع عضو شدند. همچنین ۱۱۱ نفر از ناحیه چشم دچار مصدومیت و ۱۲۷ نفر دچار سوختگی شدند.

وی با بیان اینکه استان تهران با ۱۱۹ نفر آسیب دیده بیشترین آمار را دارد، گفت: طی روز جاری تا ساعت ۲۱ تهران ۱۱۹ آسیب دیده و پس از آن استان مرکزی با آمار ۴۳ آسیب دیده و آذربایجان غربی آمار ۳۳ نفر بیشترین تعداد مصدومان را داشتند.

وی در ادامه در خصوص آمار آسیب دیدگان و مصدومانی که امروز در تهران دچار حوادث چهارشنبه سوری شدند گفت: ار صبح امروز تا ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در تهران ۱۰۹ نفر دچار آسیب شدند که ۱۰۹ نفر از آن ها دچار مصدومیت شدند.

وی گفت: امروز در تهران ۳۱ نفر بستری شدند که یک نفر از آنها در بخش ویژه بستری است. همچنین ۷۰ نفر نیز درمان و پس از آن ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر جان خود را از دست داده است، گفت: هفت نفر نیز در محل درمان شدند و ۱۹ نفر دچار قطع عضو شدند. همچنین به چشم ۳۷ نفر آسیب رسیده و ۲۸ نفر دچار سوختگی شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟