3 قطع عضو، 6 کشته و 4  آسیب دیدگی چشم تا این لحظه در چهارشنبه سوری

حوادث چهارشنبه سوری در تهران تعدادی را مجروح کرد.

به گزارش رکنا، رییس اورژانس تهران گفت: تا ساعت ۱۷ در تهران ۱۹ نفر در ارتباط با حوادث شب آخرین چهارشنبه سال دچار مصدومیت شده و ۳ نفر از این افراد قطع عضو شده‌اند.

چهارشنبه‌سوری تا الان ۶ فوتی و ۳۳۱ مصدوم دارد

سخنگوی اورژانس گفت : تاکنون ۳۳۱ نفر از در اثر استفاده از مواد محترقه دچار آسیب شده‌اند که هفت نفر از این افراد، دچار آسیب چشمی، ۱۳۳ نفر دچار سوختگی متوسط تا شدید و ۴۱ نفر دچار قطع عضو شده‌اند و ۶ نفر فوت کرده‌اند.

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران درباره گزارش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۱۷:۰۰ گفت: تاکنون ۱۹ نفر در تهران در ارتباط با حوادث شب آخرین چهارشنبه سال مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از این افراد در مرکز درمانی بستری شده‌اند، ادامه داد: ۷ مصدوم درمان و ترخیص شده‌اند همچنین ۶ نفر از مصدومان در محل درمان شده‌اند.

رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: از این تعداد مصدومان ۳ نفر دچار قطع عضو شده و به چشم ۴ نفر آسیب وارد شده است. ۷ نفر از مصدومان نیز دچار سوختگی شده‌اند.

نارنجک به چشم جوان تهرانی صدمه زد

ساعت حدود چهار و نیم بعد ازظهر در جشن چهارشنبه سوری امسال، انفجار نارنجک در سه راه شریعتی سبب آسیب به چشم جوان تهرانی شد.رهگذران بلافاصله موضوع را به اورژانس تهران اطلاع دادند و امدادگران با حضور در محل ترومای چشم این جوان را تشخیص داده و اقدامات درمانی لازم را در محل انجام دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟