نخست وزیر تایلند در کنفرانس مطبوعاتی به سمت خبرنگاران الکل پاشید + فیلم
حجم ویدیو: 4.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

به گزارش رکنا، اوچا در یک کنفرانس خبری در این کشور حضور داشت و پس از مواجه شدن با پرسش یکی از خبرنگاران واکنشی عجیب از خود نشان داد.

آقای اوچا پس از مواجهه با سوال چالشی خبرنگاران از صندلی خود برخاست و خطاب به آن‌ها پرسید: «آیا در مورد چیز دیگری سوالی هست؟ من نمی‌دانم. من تا به حال آن را ندیدم. آیا چیزی هست که نخست وزیر باید ابتدا بداند؟»

بنا به این گزارش او سپس به سمت خبرنگاران حرکت کرده و محلول ضدعفونی کننده دست خود را به سمت آن‌ها اسپری کرده و از سالن خارج می‌شود.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که پس از طرح سوال توسط یکی از خبرنگاران نخست وزیر تایلند از صندلی خود بلند شده و با ایستادن در مقابل خبرنگاران، اسپری ضدعفونی کننده به سمت آن‌ها می‌پاشد.

اقدام عجیب نخست وزیر تایلند حین کنفرانس مطبوعاتی

این ویدئو نشان می‌دهد این سیاستمدار کهنه کار تایلندی سپس جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران را نیمه کاره رها کرده و سالن کنفرانس را ترک می‌کند.

یکی از خبرنگاران در مورد لیست نامزد‌های احتمالی پست‌های خالی کابینه سوال کرده بود که با این واکنش نخست وزیر همراه شد. همچنین خبرنگاران در مورد حبس سه وزیر کابینه وی که هفته گذشته به خاطر اعتراض به ناآرامی‌ها هفت سال پیش انجام شد سوالاتی مطرح کرده بودند. این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۶۶ هزار بیننده داشته است.

گفتنی است؛ اوچا که رهبر یک هیئت کودتای نظامی در تایلند است گهگاهی به خاطر سخنان یا حرکات خاص خود سوژه رسانه‌ها می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟