گیرکردن زن شیرازی بین خودروهای پارکینگ / آتش نشانان بعد از مرگ رسیدند + عکس

حرکت ناگهانی یک دستگاه خودروی سواری در رمپ پارکینگ ساختمان مسکونی یک زن 70 ساله را در شیراز کشت.

به گزارش رکنا، شامگاه گذشته وقوع این حادثه توسط شاهدان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان نیز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۴ را به محل حادثه واقع در بلوار شهید رجایی، رهسپار کرد.

یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در رمپ پارکینگ ساختمان مسکونی در حالت پارک قرار داشت که ناگهان به حرکت درآمده و تلاش راننده خودرو (خانم ۷۰ ساله) برای توقف وسیله نقلیه بی نتیجه ماند و متاسفانه راننده بین دیوار و بدنه خودرو سواری گرفتار شده بود.

مرگ تلخ زن شیرازی در پارکینگ

در بررسی نیروهای آتش نشانی و با حضور عوامل اورژانس و انجام معاینات اولیه بر روی این فرد، معلوم شد که این زن میانسال بر اثر شدت فشار وارده جان خود را از دست داده است.

خودروی حادثه دیده با کمک عوامل راهور و آتش نشانان از دیوار جدا و شخص جان باخته، از میان خودرو و دیواره پارکینگ خارج و تحویل عوامل مربوطه شد.

نیروهای آتش نشانی پس از انتقال خودرو به محل امن و نیز ایمن سازی کامل صحنه تصادف، ضمن تحویل جسد فرد فوت شده به عوامل انتظامی، محل حادثه را جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار عوامل راهور و انتظامی قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟