بازداشت 739 تبهکار تهرانی در روزهای پایانی سال
حجم ویدیو: 52.42M | مدت زمان ویدیو: 00:08:12

ماموران پلیس پیشگیری تهران در طرح رعد 42 موفق به دستگیری 739 تبهکار حرفه ای شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران گفت: در جریان طرح رعد که در روزهای پایانی سال به اجرا در آمد 875 پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفت و 294 حکم قضایی برای دستگیری و هجوم به مخفی گاه سارقان ،مالخران ،زروگیران و فروشندگان مواد مخدر صادر شد.

وی افزود: در این جریان طرح رعد 46 باند که به صورت چند نفره دست به سرقت های گروهی می زدند منهدم شد و در مجموع 739 سارق مالخر و زورگیر و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار رحیمی در ادامه گفت: در طرح رعد 25 مجرم و متهم فراری نیز دستگیر شدند و در راستای این طرح تعداد 3733 اموال سرقتی کشف که ارزش آنها بالغ بر 13 میلیارد تومان است.

سردار رحیمی بیان کرد: طی دو روز گذشته، اعضای باندی که اقدام به فروش دارو‌های کمیاب در فضای مجازی می‌کردند، دستگیر شدند و ۳۰۰ هزار قلم دارو از این باند کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه طی روز‌های گذشته قاچاق مواد محترقه افزایش داشته است، افزود: در این مرحله از طرح رعد، بالغ بر ۶٨ هزار قلم مواد محترقه کشف شد.

رئیس پلیس تهران اضافه کرد: در این مرحله از طرح رعد ، باندی که قصد توزیع ۶٧ کیلوگرم مواد مخدر در تهران را داشت، منهدم شد.

سردار رحیمی درباره فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو گفت: در این‌خصوص چیز‌هایی شنیده‌ایم که رسمیت ندارد؛ اشراف و نظارت ما نسبت به این موضوع بیشتر شده است و به مردم توصیه می‌کنم که فریب تبلیغات را نخورند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 668899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟