بازداشت زن حقه باز اراکی

به گزارش رکنا، چندی قبل پنج نفر از شهروندان اراکی با مراجعه به پلیس اظهار داشتند، زن جوانی با ترفندهای مختلف از جمله دریافت وام از بانک‌ها، استخدام در مشاغل پردرآمد، سرمایه گذاری در واردات گوشی‌های تلفن همراه و ساعت‌های گران قیمت خارجی، از آن‌ها چند میلیون تومان دریافت کرده و متواری شده است.
سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: با اعلام این شکایت‌ها تیمی از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس، تحقیقاتی تخصصی در رسیدگی به این موضوع را آغاز کردند.

با توجه به اینکه متهم پرونده، ضمن برقراری تماس‌های تلفنی با مالباختگان با دادن وعده‌های واهی، سعی در گمراهی آنان و انصراف از شکایات خود داشت و از این طریق با اتلاف وقت به‌دنبال فرصت‌های مناسبی برای اغفال دیگر افراد بود با هماهنگی مراجع قضایی و تجمیع پرونده‌ها موضوع به صورت ویژه از سوی کارآگاهان پلیس پیگیری شد و در نهایت محل اختفای متهم در شهرستان اراک شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات به صورت غافلگیرانه دستگیر شد.متهم با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود و کلاهبرداری از پنج نفر از شهروندان به مبلغ سه میلیارد ریال اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به دادسرا اعزام و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد. با توجه به احتمال ارتکاب دیگر جرایم کلاهبرداری در دیگر شهرستان‌ها، تحقیقات تکمیلی از او با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟