به گزارش رکنا، غروب 13 خرداد امسال مرد مجروحی را به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل کردند اما از آنجا که وی از ناحیه سینه چاقو خورده بود بر اثر شدت خونریزی جان باخت. این مرد قبل از مرگ به پلیس گفته بود که دوستش محمود او را با چاقو زده است.

پس از مرگ این مرد جوان مأموران پلیس به ردیابی متهم فراری پرداختند و سرانجام محمود را در خانه‌اش در جنوب تهران ردیابی و بازداشت کردند.محمود به درگیری خونین با دوستش اعتراف کرد و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد؛ در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند و وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد جرمش را گردن گرفت.
وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و فرهاد هر دو معتاد بودیم. آن روز در خیابان سعیدی بر سر مواد مخدر با هم درگیر شدیم. او به رویم چاقو کشید و به سمتم حمله کرد، من که ترسیده بودم برای دفاع از خودم چاقو را از دستش گرفتم، اما فرهاد دست بردار نبود. او می‌خواست هر طور شده چاقو را از من بگیرد و مرا بزند، به همین خاطر یک ضربه به سینه او زدم.در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟