آب معدنی هایی که طعم تریاک می داد در تهران کشف شد

آب معدنی هایی که طعم تریاک می داد توسط پلیس تهران شناسایی شد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: در این عملیات که توسط ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صورت گرفت سه قاچاقچی و شرور سابقه دار محله فلاح تهران دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ باباپور گفت: با رصد و پیگیری فعالیت های یکی از افراد شرور و از عناصر اصلی توزیع و فروش مواد مخدر در محله تهران به نام " ارسلان" و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای وی، اقدامات مجرمانه او برای پلیس محرز شد و پیگیری های تکمیلی تر در این خصوص با توجه به پیچیدگی های خاص خود به عهده ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار داده شد.

آب معدنی های تریاکی در فلاح به تور پلیس تهران افتاد

باباپور ادامه داد: با ورود ماموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر به پرونده و انجام تحقیقات شبانه روزی و پایش رفتاری متهم مشخص شد وی ضمن مراجعه به استان های جنوبی کشور اقدام به خرید مواد مخدر در اوزان مختلف کرده و سپس با جاساز کردن مقادیری مواد مخدر در یک خودرو سمند مواد را به پایتخت منتقل کرده و در نهایت در محله فلاح تهران اقدام به توزیع می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای ورود متهم به تور قانون شروع و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بعدازظهر روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ضمن ورود به مخفیگاه متهم موفق شدند ضمن دستگیری وی، دو همدست دیگرش را نیز دستگیر کنند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با دستگیری متهمان بلافاصله ماموران نسبت به جستجوی خودرو اقدام که در این رابطه موفق شدند مقدار 19کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در 19بطری آب معدنی جاساز شده بود کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟