بلایی که برادران کرگدن بر سر رامین فرج‌نژاد قویترین مرد ایران آوردند + فیلم
حجم ویدیو: 6.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران و جهان بعدها به زوایای پنهان این ماجرا پرداخت و گفت: این افراد از مدت‌ها قبل نقشه این ماجرا را طراحی کرده بودند و متاسفانه حتی برخی از دوستان من هم در این حادثه دخیل بودند! آنها دیوار باغ کناری را تخریب و با قطع کردن درختان راه فرارشان را هموار کرده بودند.
به گزارش رکنا، کسانی که این بلا را سر من و برادرانم آوردند به برادران کرگدن که از شیشه فروش های سرآسیاب هم هستند، معروف اند. این اراذل و اوباش، به دلیل شغل‌شان از وضع مالی خوبی برخوردارند و به همین دلیل نیز، دستگیری آنها زمان‌بر است؛ اما بالاخره به دام قانون خواهند افتاد.


حالا اما و یک سال پس از این اتفاق تلخ، رامین فرج‌نژاد با روحیه‌ای مثال‌زدنی خود را آماده یکی از معتبرترین مسابقات قویترین مردان در سطح جهان می‌کند؛ رقابت گرند اسلم بحرین که حدود ۳ هفته دیگر در منامه برگزار خواهد شد.
قویترین مرد ایران پیرامون شرایط خود از روزهای ابتدایی پس از اصابت گلوله تا به امروز که خود را مهیای این مسابقات می‌کند به خبرنگار رکنا گفت:
در همان روزهای ابتدایی پس از حادثه متوجه شدم که هدف ضاربان از حمله به من، ممانعت از ادامه ورزشم بوده است؛ به همین دلیل نیز به محض مرخصی از بیمارستان و در خانه، تمرینات سبک با کش را آغاز کردم.
متاسفانه اما، به علت فشار به محلی که تیر به آنجا خورده بود یعنی ناحیه شکم، از این قسمت دچار عفونت شدم و به دلیل همین موضوع نیز متاسفانه روند تمریناتم ۲ ماه عقب افتاد.
فرج نزاد در ادامه گفت: پس از گذراندن دوره نقاهت ۲ماهه، از آن‌جا که در اوج دوران کرونایی بودیم، به همراه برادرانم و در باشگاه خودمان بار دیگر تمریناتم را شروع کردم؛ هرچند که دوباره بخیه‌های شکم من باز شد و در این ناحیه دچار فتق شدم اما با همان اوضاع و تا به امروز تمریناتم را ادامه دادم.
رامین که در صحنه‌های بین‌المللی او را با لقب شیر ایرانی می‌شناسند درباره احساس خود در نخستین روزهای پس از حادثه به رکنا گفت: نمی‌خواهم احساساتم را پنهان کنم؛ در یک هفته نخست، روحیه‌ام را به طور کامل از دست داده بودم و حتی قصد داشتم این ورزش را برای همیشه رها کنم.
متاسفانه از فردای روز حادثه و پس از انداختن عکس‌های یادگاری در بیمارستان، دوستان هم‌رشته‌ای، من را به طور کامل فراموش کردند و البته فدراسیون بدنسازی پیشین هم چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ روحیه‌ای، هیچ کمکی به من نکردند.
در آن روزها به طور جدی برای خداحافظی همیشگی از صحنه قویترین مردان فکر می‌کردم اما با حمایت خانواده‌ام، به مرور روحیه از دست‌داده‌ را بار دیگر پس گرفتم.
فرج‌نژاد در پایان به خبرنگار رکنا گفت: خدا رو شکر در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در مسابقات گرند اسلم بحرین ادامه می‌دهم؛ یکی از بززگترین مسابقات قویترین مردان در سطح جهان که گلچین ۱۰ نفره از برترین ورزشکاران این در رشته از سرتاسر جهان در آن حضور دارند.
به امید خدا، بنده و محمد عزت‌پور هم به عنوان نمایندگان ایران در منامه برای کشورمان پرچم‌داری خواهیم کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟