داستان تکراری خواب آلودگی راننده کامیون

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید یکدستگاه کامیون به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو ، با کامیونی دیگر در محدوده اتوبان یاسینی خبر داد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ "احسان مومنی " ضمن بیان این خبر عنوان کرد: در ساعت 08:30 صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی شدید در مسیر اتوبان یاسینی بعد از رسالت به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده کامیون کشنده بنز به علت خستگی وخواب آلودگی و عدم توجه جلو با کامیون دیگری که در همان مسیر در حال تردد بوده به شدت برخورد می نماید .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این هر دو کامیون با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

وی افزود : با حضور تیم اورژانس در موقعیت تصادف راننده کامیون کشنده بنز به بیرون از کامیون منتقل و مداوای اولیه صورت گرفت ولیبه علت شدت جراحات به نزدیکترین بیمارستان منتقل گردید

این مقام انتظامی ادامه داد : به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و با توجه به اینکه دو کامیون قادر به حرکت نبودند ، از جرثقیل سنگین راهور استفاده شد و به محض رسیدن جرثقیل در موقعیت هر دو کامیون از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید .

سرهنگ مومنی افزود : در این حادثه سواری کامیون اول به علت عدم توجه به جلو و خستگی وخواب آلودگی نسبت به کامیون دوم مقصر شناخته شد.

عبادی بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل راننده غیر مقصر گردید .

وی به رانندگان توصیه کرد : قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشید و در حین حرکت به محض اینکه احساس خواب آلودگی به شما دست داد حتما خودروی خود را به کنار راه و حاشیه امن و توقفگاهها آورده و پس از استراحت اقدام به حرکت نمایید .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

داستان تکراری خواب آلودگی راننده کامیون

 

داستان تکراری خواب آلودگی راننده کامیون

داستان تکراری خواب آلودگی راننده کامیون

کدخبر: 664502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟