راز خانه سیاه برملا شد / در مشهد رخ داد

 اطلاعات اولیه حکایت از رفت‌وآمد افراد غریبه به این خانه داشت. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع به این اطلاعات دست یافتند و نگاهشان به یک خانه با دیوارهای کثیف و سیاه دوخته شد که طرح امنیت محله‌محور را در دستور کار قرار داده بودند.

به گزارش رکنا، تحقیقات درباره این پرونده وارد مرحله جدیدی شد، که افسران تجسس کلانتری خواجه‌ربیع به انبار لوازم سرقتی در این منزل مسکونی که هیچ اثری از حضور خانواده در آن نبود، مظنون شدند. مأموران پلیس با زیرنظر گرفتن نامحسوس این خانه سیاه زمانی که از وقوع جرم مطمئن شدند، موضوع را به مقام قضایی منتقل کردند. وجود تحقیقات کافی و ادله محکمه‌پسند واکنش مقام قضایی را در پی داشت. با رسیدن دستور قضایی و هماهنگی با رئیس پلیس مشهد، طرح ضربتی بازرسی این منزل آغاز شد.

افسران کلانتری در این عملیات پس از ورود به این خانه توانستند راز نهفته در پشت دیوارهای سیاه این خانه را کشف کنند. مأموران در بازرسی از این محل ۴۲قلم کالا به انضمام ۸۰۰قطعه کالای ریز سرقتی مربوط به خودروهای سواری را کشف کردند. به گفته فرمانده انتظامی مشهد، یک متهم که در محل حاضر بود دستگیر و روانه کلانتری شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: هم‌زمان با آغاز تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم، 5شاکی پرونده، اموال مسروقه خود را شناسایی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

محمد جواد ابوعطا

کدخبر: 663984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟