پاره شدن طناب دار از گردن قاتل اعدامی پس از 8 سال / در قروه رخ داد

قاتل قروه ای پس از 8 سال از چوبه ‌دار نجات یافت.معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی شعبه ویژه صلح و سازش شوراهای حل اختلاف شهرستان قروه یک مورد پرونده قتل عمد پس از 8 سال منجر به رضایت شد.
بهادر اسدی در سنندج اظهار داشت: سال 91 و بر اثر نزاع بین دو جوان با سلاح سرد یک فقره قتل عمد رخ می‌دهد که پس از طی مراحل دادرسی این پرونده در سال 97 منجر به صدور حکم نهایی و قصاص شد.

وی افزود: نهایتا با ارجاع دادستان پرونده به شعبه ویژه زندان شوراهای حل اختلاف شهرستان قروه برای صلح و سازش ارجاع می‌‌شود که با تلاش مجدانه اعضای شعبه و برگزاری جلسات متعدد با خانواده‌ اولیای دم، نهایتا پرونده منجر به رضایت شد.

به گزارش رکنا، اسدی افزود: با کمک خداوند متعال در سال‌جاری این پرونده، دوازدهمین پرونده قتل بود که با تلاش مخلصانه و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف با صلح و سازش ختم به خیر شد.

وی با بیان اینکه ورود ریش‌سفیدان و معتمدان به پرونده‌های صلح و سازش علاوه بر کاهش مراجعات مانع دعوا و اختلاف در سطح جامعه نیز می‌شوند، گفت: شوراهای حل اختلاف رسالت ارزشمندی را انجام می‌‌دهند و آن تقویت فرهنگ صلح و سازش و حفظ روحیه اخوت و برادری است که این اقدام در نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟