راز میلیاردر شدن یکه شبه راننده کامیون + فیلم
حجم ویدیو: 9.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

 راننده کامیون تایلندی هنگام خرید محصولات دریایی از بازار هرگز تصور نمی‌کرد در حال انجام با ارزش‌ترین خرید زندگی‌اش است. او پس از خرید یک حلزون دریایی از فروشگاه نزدیک خانه‌اش در استان «چونبوری» یک مروارید نارنجی رنگ نادر با ارزش را در درون آن پیدا کرد.

به گزارش رکنا، این مرد علاوه بر حلزون، نیم کیلو ماهی تازه، میگو و صدف خریداری کرده و آن‌ها را روی زغال داغ کباب کرد. «مونتهیان جانسوک» ۴۰ ساله به همراه همسرش «واسانا» ۴۴ ساله و پسرشان مشغول خوردن ناهار بودند که پسرش توده‌ای سفت را در زیر دندانش احساس کرد.

مروارید نارنجی رنگ در دهان پسر خانواده

هنگامی که پسر جانسوک یک مروارید نارنجی رنگ را از دهانش خارج کرد همه آن‌ها شوکه شدند. این مروارید که اندازه یک سکه بود تقریبا ۷ گرم وزن داشت. آن‌ها در ابتدا تصور می‌کردند این مروارید تخم حلزون دریایی باشد، اما بعدا با شنیدن خبر پیدا شدن مروارید نارنجی رنگ توسط یک ماهیگیر محلی متوجه شدند آنها نیز نادرترین مروارید جهان را پیدا کرده اند.

پیداکردن این مروارید گران‌بها توسط این راننده تایلندی و خانواده‌اش در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز پیداشدن یک مروارید نادر ارزشمند توسط یک ماهیگیر اهل این کشور خبرساز شده بود. این ماهیگیر مشغول آماده کردن قایق خود بود که این مروارید را در کنار ساحل پیدا کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟