یک مرد ۲ جوان را در شب 22 بهمن به رگبار بست / قاتل در باغملک دستگیر شد

به گزارش رکنا،سهراب لهراب چهارشنبه شب اظهار داشت: ساعت ۲۱ شامگاه ۲۲ بهمن به ما اطلاع داده شد که در شهر قلعه‌تل شخص یا اشخاصی با اسلحه جنگی کلاشینکف به سمت یک خودرو شلیک کرده و از صحنه متواری شدند.
وی افزود: در این حادثه یک نفر در همان صحنه تیراندازی جان خود را از دست داد و جوان دیگر نیز چند روز بعد و پس از اعزام به بیمارستان‌های اهواز و تهران، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
دادستان باغملک ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه، با کمک نیروهای انتظامی و اطلاعاتی کارهای تخصصی مورد نظر برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد.
وی با بیان اینکه قاتل این ۲ جوان امروز در مخفیگاه خود دستگیر شد خاطرنشان کرد: از زحمات پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان بخاطر اقدام سریع و به موقع آنها تقدیر و تشکر می‌شود.
وی گفت: قطعا دستگاه قضا با حساسیت و دقت این پرونده را دنبال خواهد کرد و اجازه نخواهد داد افراد شرور ارامش جامعه را بر هم زنند.
لهراب خط قرمز دادستانی و دستگاه قضا را امنیت مردم عنوان کرد و گفت: با هرگونه شرارت و تهدید امنیت عمومی با شدت برخورد خواهیم کرد.
وی افزود انگیزه این قتل هنوز مشخص نشده و کارآگاهان مشغول بررسی موضوع هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟