بازداشت شرور مسلح در مهران / او در شهر تیراندازی می کرد

مرد مسلح که در مهران برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی می کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ قدرت الله شهباز بیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در شهر مهران که با صدای شلیک گلوله همراه بوده، سریعا اکیپ گشت انتظامی جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد.

قدرت نمایی با تیراندازی در شهر

وی افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده شخصی که در حین درگیری با استفاده از سلاح گرم قدرت نمایی کرده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران این انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده متهم را کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و با شگرد‌های خاص پلیسی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهباز بیگی ادامه داد: متهم که ابتدا منکر هر گونه بزه انتصابی بود با ارائه شواهد موجود و کشف اسلحه شکاری غیرمجاز از وی که در مخفیگاهش به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

شهباز بیگی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اراذل و اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟