مرگ تلخ مرد تهرانی در تصادف پراید / در بزرگراه آزادگان رخ داد

مرد تهرانی که در حال عبور از بزرگراه آزادگان بود در تصادف با پراید به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 06:34 دقیقه صبح دیروز در پی برخورد شدید خودروی سواری پراید با عابر پیاده در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از پل صنیع خانی، شاهدان این حادثه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 47 و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

مرگ تلخ عابرپیاده در بزرگراه آزادگان

حافظ عظیمی فرمانده تیم نجات دراین باره اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلوم با یک عابر در مسیر سرعت برخورد و در پی این حادثه مرد میانسال پس از برخورد با خودروی پراید در زیر خودرو محبوس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از ایمن سازی محل حادثه و تثبیت سازی خودرو با استفاده از ابزار مخصوص نجات، شخص محبوس را از زیر خودرو خارج کرده و با حضور عوامل اورژانس درمحل حادثه و معاینات اولیه مشخص شد عابر پیاده جان خود را از دست داده است.

عظیمی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور، جاده را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند و به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است: علت این تصادف مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟