تروریست ها 8 ماه با شهید فخری زاده زندگی کردند ! / 20 ایرانی و اسرائیلی نقش داشتند!

محسن فخری زاده کارشناس هسته ای ایران توسط سازمان اطلاعاتی خارجی اسرائیل ترور شد و پس از 2 ماه این ترور افشاگری شد.

نشریه جویش کرونیکل چاپ بریتانیا در گزارشی با عنوان "پشت پرده مرگ کارشناس هسته‌ای ایران" نوشته است که محسن فخری‌زاده ، کارشناس هسته‌ای ایران توسط موساد (سازمان اطلاعاتی خارجی اسرائیل) ترور شد.

به گزارش رکنا، بنابر گزارش موساد، برای ترور "دانشمند اتمی ایران" از اسلحه یک تنی با کنترل از راه دور که طی هشت ماه در قطعه های جداگانه به ایران قاچاق و سپس در ایران مونتاژ شده بود، استفاده کرده است.

ترور فخری زاده (1)

تیم ترور متشکل از حداقل ۲۰ ایرانی و اسرائیلی بود

جویش کرونیکل گفته است که عوامل موساد یک برنامه دقیقه به دقیقه برای زیر نظر گرفتن حرکات آقای فخری زاده را تهیه و اجرا کردند. «آنها به مدت هشت ماه، با آن مرد نفس کشیدند، با او بیدار شدند، با او خوابیدند، با او سفر کردند.»

این نشریه افزود تیم موساد می دانست که محسن فخری زاده جمعه ها از تهران به ویلای خود در خارج پایتخت می رود. «آنها مسیر روزانه، سرعت و زمان حرکت خودروی را می دانستند و دقیقاً می دانستند از کدام درها برای بیرون آمدن استفاده می کنند.»

ترور فخری زاده (2)

▪️یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع اطلاعاتی ناشناس نوشت:

▪️فخری‌زاده توسط یک تیربار به وزن حداقل یک تن ترور شد. قطعات این تیربار در مدت ۸ ماه توسط  موساد اسرائیل به داخل ایران منتقل و مونتاژ شد

▪️۲۰ نفر از ایران و اسرائیل در عملیات ترور مشارکت داشتند.

▪️تدارکات ترور از مارس ۲۰۲۰ شروع شد  و عوامل ترور، ۸ ماه فخری زاده را زیرنظر داشتند

▪️عملیات ترور، کار اسرائیل بود.

▪️هنوز هیچ منبعی در ایران یا اسرائیل و امریکا به این ادعاها واکنش نشان نداده است.

ترور فخری زاده (3)

تروریست‌ها ۸ ماه با فخری‌زاده زندگی کرده بودند

گزارش عجیب نشریه انگلیسی از ترور شهید فخری زاده: هفته نامه جویش کرونیکل در انگلیس به نقل از منابع اطلاعاتی ناشناس از نحوه ترور شهید محسن فخری زاده ، جزییات تازه ای منتشر کرده است.

بنا بر این گزارش، فخری زاده توسط یک تیربار بسیار پیشرفته و به وزن حداقل یک تن ترور شد که قطعات آن در ظرف هشت ماه توسط موساد به داخل ایران قاچاق و سپس مونتاژ شده بود.

این منابع مدعی شده‌اند که تیم ترور متشکل از حداقل ۲۰ ایرانی و اسرائیلی بوده است و این مقام ارشد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی را هشت ماه زیر نظر داشتند.

جویش کرونیکل گفته است که عوامل موساد یک برنامه دقیقه به دقیقه برای زیر نظر گرفتن حرکات آقای فخری‌زاده را تهیه و اجرا کردند. «آنها به مدت هشت ماه، با آن مرد نفس کشیدند، با او بیدار شدند، با او خوابیدند، با او سفر کردند.»

کدخبر: 660404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟