انهدام باند فروش مواد مخدر در یافت آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک فروشنده مواد مخدر در منطقه یافت آباد به هویت "افشین" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

دستگیری تریاک فروشان محله یافت آباد تهران

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد نامبرده ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مواد افیونی کرده و سپس مواد را به مخفیگاه خود در محله یافت آباد تهران منتقل و سپس در این محل اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیر نامبرده را آغاز کردند.

کشف بیش از 18 کیلو تریاک در یافت آباد

حسنوند بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم و سه همدست دیگرش در بازرسی از محل موفق به کشف 18کیلو و 435گرم تریاک و،470 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟