واژگونی 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش / راننده کشته شد + عکس

 سرهنگ "احسان مومنی " ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 03:50 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش مقابل شهرک کوثر ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور پایتخت به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو 206 به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگونی می گردد و راننده آن که فردی مذکر و 30 بوده در دم فوت می نماید .

وی گفت : با حضور تیم گشتی منطقه 28 پلیس راهور تهران بزرگ در همان لحظات اولیه ، سرنشین 206 به موقع از داخل خودرو بیرون آورده می شود .

مومنی افزود : کارشناس پلیس راهور علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: راننده می بایست با سرعت مقرره رانندگی نماید و وقتی راننده ای با سرعت غیر مجاز حرکت می نماید قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نمی باشد و تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می باشد، سرعت مجاز باعث می شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آنها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟