پژمان جمشیدی هم کرونا گرفته بود / پژمان پنجشنبه بر سر مزار علی و مهرداد گریست

به گزارش رکنا، رفاقت علی انصاریان و پژمان جمشیدی مربوط به یک سال و ده سال نیست. آنها بیش از 20 سال با هم رفاقت کردند. پژمان جمشیدی، بهنام ابوالقاسم پور و علی انصاریان رفاقتی دیرینه و صمیمی داشتند و این رفاقت را در دوران پس از پایان فوتبال شان هم ادامه دادند.
همان روزی که خبر رسید علی انصاریان دچار ایست تنفسی شده، شایعه ابتلای پژمان جمشیدی به کرونا هم در محافل فوتبالی و میان دوستان نزدیک این هنرمند فعلی و فوتبالیست قدیمی پیچید.

در واقع هنرمندانی که بعد از شنیدن وخیم شدن حال علی انصاریان سراسیمه خودشان را به بیمارستان فرهیختگان می رساندند، در میان حرف هایی که می زدند، به این نکته هم اشاره می کردند که پژمان جمشیدی نیز به کرونا مبتلا شده بود اما خوشبختانه بیماری او چندان حاد نبود و درمان شد.
آن روز همه چنان درگیر خبرهای ضد و نقیض در مورد علی انصاریان بودند که کسی به شایعه کرونای پژمان جمشیدی توجه نکرد. به خصوص که جمشیدی یک شب قبل از آن (دوشنبه سیزدهم بهمن ماه) هم در حاشیه جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، گفته بود: عاجزانه خواهش می‌کنم مراقب خودتان باشید. زخمی که خوردیم فکر نمی‌کردیم این‌قدر به ما نزدیک باشد. برای انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم.
آن شب علی انصاریان زنده بود و خبرهای بدی هم درباره او به گوش نمی رسید و پژمان فقط داغ مهرداد را به سینه داشت اما دو شب بعد علی هم به مهرداد پیوست تا داغ جمشیدی کامل شود.

زالی: کرونای انگلیسی باعث فوت انصاریان و میناوند نبود

شاید پخش شدن همین حرف ها در حاشیه اکران فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان در جشنواره فیلم فجر باعث شد خبرنگارانی که خبر کرونای جمشیدی را شنیدند این خبر را جدی نگیرند و تصور کنند خبر خیلی کهنه و قدیمی است. اما حالا دوستان او می گویند پژمان به تازگی از بستر بیماری و دوره قرنطینه کرونا بیرون آمده است.

البته ناراحتی امروز پژمان کرونای خودش نیست، او سوگوار درگذشت دوستانی است که سالها کنارشان بود و کنارش بودند.
پژمان جمشیدی به حدی ناراحت و غمگین است که این روزها کمتر در شبکه های اجتماعی حضور دارد. دوستان نزدیکش می گویند او که از درگذشت مهرداد میناوند غمگین بود، از فوت علی انصاریان چنان شوکه شد که حتی نای حرف زدن هم نداشت. پژمان جمشیدی به گفته دوستانش، پنجشنبه در ساعتی که کمتر کسی به بهشت زهرا می رود، بر سر مزار علی انصاریان حاضر شد و ساعتی در غم از دست دادن رفیق صمیمی خود اشک ریخت و سپس به مزار مهرداد میناوند رفت.
به گفته یکی از دوستان جمشیدی، ابتلای پژمان به کرونا مربوط به روزهای پایانی دی ماه می شود و خوشبختانه ویروس کرونا به ریه او آسیب نزد و آزمایش های متوالی نشان داد به طور کامل از این ویروس رها شده است.
تنها پژمان نیست که این روزها دل و دماغ زندگی کردن ندارد. بهنام ابوالقاسم پور که روز و شبهای سختی را در بیمارستان گذراند هم حال و روزش بهتر از جمشیدی نیست. او هم چندین شبانه روز بالای سر مهرداد بود و هم چندین روز و شب بر بالین علی و متاسفانه غم درگذشت هر دو را هم دید. درست مثل علی کریمی که روزهای تلخی را پشت سر می گذارد. او برای مهرداد و علی مثل برادر بود. برادری که حالا تنها شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: طرفداری

کدخبر: 658586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟