تصادف به بهانه سرقت در تهران / راز پلاتین های در خودروی سرقتی لو رفت

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق جعبه حاوی پلاتین خبر داد و گفت: متهم به بهانه تصادف اموال مال باخته را از داخل خودرو‌اش سرقت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه «علی کنجوریان» بیان داشت: ساعت ۱۰ شب پانزدهم آبان ماه شخصی ۳۸ساله راننده یک دستگاه خودروی سواری در آدرس اتوبان امام علی بین خاوران و محلاتی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و تیمی از ماموران گشت کلانتری ۱۱۴ غیاثی در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور ماموران کلانتری اظهار کرد، در شغل خرید و فروش پلاتین هستم، مقداری پلاتین از مشهد خریده بودم و با خودروی شخصی‌ام در حال انتقال به بازار بودم که در بین مسیر در اتوبان «امام علی» یک دستگاه خودرو پژو پرشیا نوک مدادی به بهانه تصادف با وی جلوی من را گرفت و پس از درگیری متوجه شدم پلاتین‌ها از داخل خودرو سرقت شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: کارآگاهان به محل وقوع جرم اعزام موفق شدند در تحقیقات میدانی شماره پلاک خودرو را بدست آورند که با استعلام شماره پلاک خودرو هویت مالک آن به اسم یعقوب ۳۹ساله فاقد سابقه کیفری شناسایی و تصویر متهم به رویت شاکی رسید و مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی توضیح داد: پس از اخذ مجوز قضائی یعقوب در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات پلیسی منکر هرگونه سرقت شده ولی پس از روئیت فیلم دوربین مدار بسته و مواجهه با شاکی لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به سرقت ۵۰۰ میلیون ریال جعبه حاوی پلاتین از داخل خودرو شاکی معترف شد، در مسیر حرکت با شاکی درگیری داشتم که پس از پیاده شدن از خودرو در هنگام در گیری یک جعبه از داخل خودرو شاکی برداشتم که بعدا متوجه شدم داخل آن مقداری پلاتین بوده، قصد برگرداندن اموال را داشتم که دستگیر شدم.

سرهنگ کنجوریان افزود: پلاتین‌های مسروقه در بازرسی منزل متهم کشف و تحویل مال باخته شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟