فیلم لحظه سیلی زدن رییس به صورت خانم کارمند + فیلم
حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

یکی از کشور‌هایی که در آن معمولا مواردی از بدرفتاری کارفرمایان با کارمندانشان گزارش می‌شود چین است. حتما تاکنون ویدئو‌ها و گزارش‌های زیادی که از این کشور در مورد بدرفتاری کارفرمایان چینی با کارمندان خود منتشر شده، مشاهده کرده اید. از اجبار کارمندان به چهار دست و پا راه رفتن در خیابان تا سیلی زدن به خود!

به گزارش رکنا، اما به تازگی نیز ویدئویی از بدرفتاری یک کارفرمای چینی با کارمند خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این ویدئو این کارفرمای چینی پس از مشاجره کوتاهی با این کارمند زن اقدام به سیلی زدن به صورت وی می‌کند. این اتفاق زمانی رخ داد که این زن در مورد عدم پرداخت حقوق خود به کارفرمایش اعتراض کرده بود.

کوبیدن سیلی به صورت کارمند زن 

در ویدئوی منتشر شده در حالی که این زن در حال صحبت با یک مرد است ناگهان مرد دیگری که در نزدیکی آن‌ها ایستاده مداخله کرده و یک سیلی به صورت این زن می‌زند. این ویدئو ابتدا در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شد. شخصی که این ویدئو را منتشر کرد در توضیحی در مورد آن نوشت: «صاحب شرکت چای آدلاید از پرداخت حقوق هر ساعت ۱۰ دلار کارمندانش خودداری می‌کند و ادعا می‌کند که آن‌ها (کارمندان) در دوره آزمایشی مستحق دریافت این حقوق نیستند. رئیس این شرکت پس از سیلی زدن به صورت این زن، یک لگد نیز به شکم او زد وی را روی زمین پرت کرد.»

پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس چین با تایید آن از انجام تحقیقات در این باره خبر داد. پلیس روز جمعه با احضار کارفرمای شرکت چای آدلاید تحقیقات در این مورد را آغاز کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 658117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟