شیطنت های علی انصاریان در برنامه زنده  + فیلم
حجم ویدیو: 6.47M | مدت زمان ویدیو: 00:10:31

علی انصاریان پس از چند روز سخت در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش رکنا، ‌زابیواکا نام برنامه‌ای بود که مهران مدیری در برنامه دورهمی از ماجرا و حاشیه های پیرامون آن از علی انصاریان سوال کرد

زابیواکا عنوان برنامه‌ای بود که به مناسبت جام جهانی در شبکه اینترنتی «آیو» تولید شد. چند روزپیش از آن نیز آزاده صمدی از اجرای این برنامه به دلایل عجیبی منع شد و تهیه‌کننده «زابیواکا» تصمیم گرفت علی انصاریان و مجید یاسر را به عنوان مجریان جدید انتخاب کند.

اشاره علی انصاریان در دورهمی به ماجرای برنامه زابواکا

 علی انصاریان میهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. در بخشی از این برنامه مدیری به ماجرای جنجالی برنامه زابیواکا اشاره کرد که موجب خنده شدید میهمان برنامه شد. مهران مدیری در ادامه گفت: «آن برنامه‌ای که به مناسبت جام جهانی پخش شد در یک شب ۱۵۸ اخطار گرفت!» انصاریان نیز در پاسخ گفت: «مسئول آن ماجرا من نبودم…»

حاشیه‌های برنامه زابیواکا چه بود؟

در یکی از این برنامه‌ها، میهمانی فرانسوی که در ایران دانشجوی زبان فارسی است، حضور داشت. در بخشی از برنامه یاسر از این میهمان فرانسوی سوال کرد که به کدام‌یک از خواننده‌های ایرانی علاقه دارد و در پاسخ این دانشجوی فرانسوی نام یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی را برد. هر چقدر هم مجید یاسر سعی کرد سریعاً این موضوع را جمع‌وجور کند، نتوانست و میهمان برنامه هم از اتفاقاتی که رخ می‌داد، تعجب کرده بود.

ماجرای بشیرحسینی و مقوله لذت در فوتبال

یکی از خبرگزاری ها سکانسی از برنامه زابیواکا را منتشر کرده است و در توضیح این ویدئو نوشته است: «اظهارت عجیب بشیر حسینی داور «عصر جدید» درباره ربط فوتبال و لذت جنسی را ببینید.» در ادامه این ویدئو را ببینید:

زابیواکا یعنی چه؟

زابیواکا نام نماد گرگی است که توسط یکی از دانشجوهای رشته طراحی دانشگاه تومسک روسیه به نام اکاترینا بوچارووا ساخته و پرداخته شده بود به نماد اصلی رقابت‌های جام جهانی روسیه تبدیل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟