بحرانی شدن وضعیت علی انصاریان / آخرین خبر

 اژدری گفت:  سطح اکسیژن علی انصاریان روی ۳۰ درصد است. فقط معجزه او را به آغوش مادرش بازمی‌گرداند .

حامد اژدری، داماد خانواده علی انصاریان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان که گفته می‌شود به وخامت انجامیده است، گفت: از بعد از ظهر دیروز، یک مقدار اکسیژن او بالا و پایین شد و تیم پزشکی از شب گذشته تصمیم گرفت روش دیگری را انجام بدهد که جواب نگرفت و متأسفانه علی به کما رفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: سطح اکسیژن او خیلی خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست. امیدمان خیلی کم است و در شرایطی نیستم که بیشتر توضیح بدهم و فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند. همانطور که تقدیر هست، معجزه هم وجود دارد. تمنا می‌کنم مردم دعا کنند برای علی عزیز و علی را به جامعه‌ای که مغموم است و غم مهرداد را دارد، علی را به جامعه و مادر او بازگرداند.

اژدری که با برنامه پارک شهر رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل پایین آمدن اکسیژن مجبور شدند "اینتوبه" کنند که این اقدام هم شرایط خودش را دارد. بعد از اینتوبه اکسژن حداقل باید روی 90 باشد، اما اکنون اکسیژن او روی 30 درصد است. ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد. صدای من لرزان است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، فقط از تمام مردم، آبی و قرمز می‌خواهم که انصاریان را به آغوش مادرش بازگرداند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟