علی انصاریان فقط سراغ مهرداد میناوند را می گیرد + فیلم
حجم ویدیو: 6.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

علی انصاریان در زمان هوشیاری، سراغ مرحوم  مهرداد میناوند را می‌گیرد.

به گزارش رکنا، تمام سعی بستگان و کادر پزشکی این است که علی انصاریان فعلا از فوت مهرداد میناوند با خبر نشود.

دروغ بزرگی که به علی انصاریان در بیمارستان گفتند

به علی انصاریان گفته شده که مهرداد میناوند از بیمارستان مرخص شده است.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد به علی انصاریان گفته شده مهرداد میناوند از بیمارستان مرخص شده است.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد، اطرافیان علی انصاریان به او گفته‌اند مهرداد میناوند از بیمارستان مرخص شده و او از فوت این پیشکسوت فوتبال بی خبر است.

او همچنین گفت: من الان باید دنبال مراسم عروسی پسر مهرداد میناوند بودم ولی متأسفانه اتفاق دیگری افتاد. من و علی کریمی نمی‌دانستیم خبر فوت مهرداد را چطور به خانواده‌اش بگوییم. هنوز هم فکر نمی‌کنم مهرداد فوت کرده و امروز دیدیم که گل پرسپولیس در دقیقه 25 زده شد.

آخرین وضعیت علی انصاریان در 11 بهمن ماه / دکتر هاشمیان تشریح کرد

علی انصاریان از بازیکنان سابق تیم ملی و تیم های پرسپولیس و استقلال چند روزی است به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است. خوشبختانه پزشک معالج این بازیکن محبوب کشورمان از بهبود حال وی خبر داد.

به گزارش رکنا، محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان در گفت‌وگو با برنامه «طبیب» با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی علی انصاریان، اظهار کرد: امروز تغییرات مثبتی در ریه انصاریان داشتیم، اما بیمار همچنان با استفاده از ماسک و با روش غیرتهاجمی نفس می‌کشد.

هاشمیان گفت: برای انصاریان از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کردیم که در برخی موارد استفاده از این روش‌ها هم برای ریه‌هایی که بسیار آزرده است می‌تواند خطراتی داشته باشد.

او با تأکید بر اینکه همچنان مقداری هنوز در ریه بیمار در حال گردش است، بیان کرد: در مدت بستری انصاریان در بیمارستان شواهدی را که می‌دیدیم زیر نظر گرفتیم. با چهار تن از متخصصان معتبر کشور در تماس هستیم و از چهار تن از جراحان و تعدادی از فوق تخصص‌های آی سی یو برای روند درمان بیمار به صورت حضوری کمک گرفتیم. سی تی اسکنی که ساعاتی پیش گرفته شد نشان می‌دهد ریه سمت راست بهتر شده و ریه سمت چپ نیز رو به سمت بهبودی است، اما هنوز آن مقدار هوایی که در ریه بود وجود دارد و از آن ناحیه احساس خطر می‌کنیم.

این پزشک متخصص در ادامه اضافه کرد: تنفس بیمار همچنان با روش غیرتهاجمی و با ماسک جلو می‌رود. در حال حاضر انصاریان هوشیار بوده و می‌تواند غذا میل کند. مراحل درمانی بر اساس شیوه نامه‌های درمانی کشور و بسیار محکم جلو می‌رود، اما وقتی رضایتمندی را داریم که دیگر شواهدی از درگیری‌های ریوی نداشته باشیم.

هاشمیان تصریح کرد: در هر صورت مشورت‌ها به صورت مرتب انجام شده و کمیسیون پزشکی فوق تخصصی را برای ریه بیمار به صورت مرتب برگزار می‌کنیم. اما هنوز پی سی آر او مثبت بوده و ویروس در بدن‌ در حال انتقال است، به همین دلیل دیدار‌ها و ملاقات‌ها با مراعات دستورالعمل‌ها برقرار می‌شود.

علی انصاریان چگونگی کرونایی شدن خود و میناوند را برملا کرد + او چه گفت؟

انصاریان قبل از انتقال به آی سیو درباره کرونایی شدن خود و مهرداد میناوند چه گفت؟

علی انصاریان مدافع اسبق قرمزها این روزها در بیمارستان فرهیختگان بستری است.

مهرداد میناوند به علت ابتلا به کرونا از دنیا رفت و همه امیدوارند حداقل علی انصاریان به زندگی عادی خود بازگردد. اما برای همه سوال است که این دو کجا به بیماری کرونا مبتلا شدندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟