8 زن و مرد تهرانی تا یک قدمی مرگ پیش رفتند / در باخچی آباد رخ داد + عکس ها

آتش نشانان در آتش سوزی یک ساختمان 7 طبقه مسکونی طی عملیاتی توانستند جان 8 نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی را نجات دهند.

به گزارش رکنا،  در ساعت 18:33 دقیقه روز گذشته ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در یاخچی آباد، چهار راه گودرزی با مشاهده آتش سوزی در یک واحد مسکونی سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت اطلاعات بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 82، 22 و گروه امداد و نجات 6 را عازم محل حادثه کرد.

علی حمزه پور فرمانده آتش نشانان ایستگاه 82 در این باره اظهار داشت: دریک ساختمان مسکونی 7 طبقه 10 واحدی، یک واحد مسکونی درطبقه ششم

از قسمت آشپزخانه طعمه آتش سوزی شد و بنا بر اعلام شاهدان این حادثه، تعدادی از ساکنان نیز در داخل ساختمان گرفتارشده بودند.

نجات 8 شهروند در آتش سوزی منزل مسکونی

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی و مجهز شدن به دستگاه تنفسی، به دو تیم عملیاتی تقسیم شده و اقدام به مهار شعله های آتش و همچنین نجات افراد محبوس شده در داخل ساختمان کردند.

حمزه پور خاطر نشان کرد: آتش نشانان موفق شدند در همان دقایق ابتدایی 8 نفر از ساکنان این ساختمان شامل چهار مرد و چهار زن بین سنین 12 تا 70 ساله را صحیح و سالم از ساختمان خارج کرده و جهت معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دهند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی درادامه عملیات پس از مهار کامل شعله های آتش اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کرده و موارد ایمنی را به ساکنان ارائه کردند.

گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟