داستان های متفاوت از صدای آژیر در جنوب تهران و هواپیمای ترکیه ای

این حالت روانی صهیونیست‌ها روز گذشته به وضوح خودش را نشان داد و آن زمانی بود که اسرائیل و بوق‌های تبلیغاتی آن و نیز اذناب منطقه‌ای این رژیم تلاش کردند که شنیده شدن صدای آژیر در شهرک کوچک در غرب تهران را که دلیل آن "اختلال در سیستم صوتی یک سازمان" بود، به "حمله به فرودگاه امام خمینی (ره)" نسبت دهند و مدعی شدند که جنگنده‌های "اف 35" در آسمان ایران در حال جولان هستند و آماده‌باش امنیتی بی‌سابقه وجود دارد و فعالیت‌ فرودگاه‌های تهران به حال تعلیق درآمده است.!!

اما، مساله‌ای که باعث شده رویاپردازان -صهیونیست‌ها و عرب‌های صهیونیست‌زده- به اخباری جعلی متوسل شده و از این طریق بر ناتوانی و حقارت‌شان در مقابل ایران سرپوش بگذارند، ماجرای هواپیمای ترکیه بود که قصد فرود در فرودگاه امام خمینی (ره) را داشت ولی به دلیل شرایط جوی، مسیر خود را به سمت باکو تغییر داد و در فرودگاه باکو به زمین نشست. لذا این رویاپردازان شکست‌خورده شنیده شدن صدای آژیر به مدت چند دقیقه در غرب تهران را به تغییر مسیر هواپیمای ترکیه ربط داده و قصه‌های خیالی و مضحکی در این‌باره ساختند. این در حالی‌ست که اعلام شد هواپیمای ترکیه بعد از بهبود شرایط جوی، به فرودگاه امام خمینی بازگشت.

آیا ایران، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع عربی را تا به این حد خوار و ذلیل کرده است که آنها اینگونه و با داستان‌سازی تلاش می‌کنند خود را پیروز نشان دهند. حتی رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون "سی ان ان" با صهیونیست‌ها همنوا شد ولی روایتی دیگر درباره جریان شنیده شدن صدای آژیر گزارش داد و مدعی شد: "صدای آژیر که برای دقایقی در شهرکی در غرب تهران شنیده شد، به دلیل تغییر مسیر هواپیمای ترکیه و پرواز آن بر فراز مناطق ممنوعه در آسمان تهران بود که به دلیل شرایط بد جوی، موفق به فرود نشد"!!
منبع : العالم آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟