کشف محموله ماینر در سمنان

عملیات شناسایی و جمع آوری ۲ هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر در نقاط مختلف استان با مجموع قدرت سه هزار و ۶۸۰ کیلووات ساعت انجام شده است.

به گزارش رکنا، سمنان گفت: شناسایی مراکز استخراج ارز دیجیتال بدون مجوز و غیرمجاز، از جمله محور‌های مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و در راستای کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها محسوب می‌شود.

او با اشاره به این که از آغاز اجرای طرح تا به حال ۷۱ مزرعه رمـز ارز شناسایی شده است افزود: برنامه بازدید تیم‌های عملیاتی و ماموران خدمات مشترکین این شرکت، همواره در سطح استان با قوت در حال اجراست و دستگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند، با همکاری نیروی انتظامی و نهاد‌های ذیربط جمع آوری می‌شوند.

او تصریح کرد: شهروندان استان سمنان می‌توانند با شماره گیری سامانه ۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیرمجاز اقدام کرده و از پاداش مورد نظر براساس دستورالعمل این بخش بهره‌مند شوند.

موسوی زاده افزود: افرادی که قصد استفاده از این گونه دستگاه‌ها را دارند، حتما باید مجوز لازم را از اداره کل صنعت، معدن و تجارت اخذ کنند و مشترکانی که برای بهره مندی از سود‌های نجومی با استفاده از تعرفه‌های برق به طور غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند، مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورده و از سوی مراجع ذی صلاح با آنان برخورد قانونی خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟