تصادف مرگبار تیبا و ال 90 در جاده کردان

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی ال ۹۰ با خودرو تیبا در جاده کردان شهرستان ساوجبلاغ، یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

به گزارش رکنا،  سرهنگ سید مجید فیض جعفری با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در جاده کردان شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران انتظامی و راهور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که در اثر برخورد ۲ خودرو ال ۹۰ و تیبا با یکدیگر در جاده کردان نرسیده به میدان علیخانی، متاسفانه راننده و ۴ سرنشین خودرو تیبا مجروح و راننده خودرو ال ۹۰ آسیب جزئی دیده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به حضور عوامل اورژانس و انتقال مجروحان به مراکز درمانی یادآور شد: متاسفانه راننده ۶۰ ساله خودرو تیبا در حال انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

این مقام انتظامی با بیان این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟