دستگیری سارق لوازم خودرو در کن

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو و کشف ١٠٠ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 142 "کن" خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" اظهار داشت: شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری ١۴٢ "کن" حین گشت زنی های انتظامی به فردی که در خیابان شقایق بین خودروها پرسه زنی می کرد، مشکوک و موفق شدند وی را در عملیات تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی لوازم و ابزار لازم برای سرقت لوازم خودرو را کشف کنند.

وی عنوان کرد: متهم در بررسی های پلیسی منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود که برای بررسی دقیق تر به کلانتری ١۴٢ "کن" انتقال یافت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه ابراز داشت: افسران کلانتری "کن" با توجه به ابزارآلات کشف شده که مختص سرقت لوازم و محتویات خودرو بوده، سوابق متهم را بررسی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد، وی سابقه دار بوده و تاکنون چندین مرتبه به جرم سرقت روانه زندان شده است.

سرهنگ آذین اظهار کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی اظهار داشت به تازگی از زندان آزاد شده و به تنهایی بیش از ١٠٠ فقره سرقت به شیوه تخریب قفل درب صندوق عقب خودروهای پژو، پراید و سمند در نقاط غرب و شمال غرب تهران انجام داده و اموال مسروقه را به مالخری فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه تاکنون ١٠ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: با شناسایی هویت و مخفیگاه مالخر اموال سرقتی، وی نیز دستگیر و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟