فیلم ویرانی خانه های در گردباد آلاباما
حجم ویدیو: 4.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

گزارش رسانه ها حاکی از آن است که دوشنبه شب (بامداد امروز به وقت تهران) گردباد شدیدی در برخی شهر های ایالت آلاباما به راه افتاد.

به گزارش رکنا، مقام های محلی در ایالت آلابامای آمریکا خبر داده اند که بر اثر وزش گردباد شدید در حومه شمالی شهر «بیرمنگام» واقع در این ایالت، بعضی خانه ها تخریب و برخی شهروندان نیز در خانه هایشان محبوس شدند.

گردباد هولناک در آلاباما

نیویورک تایمز همچنین به نقل از هواشناسی شهر «فولتندیل» واقع در همین ایالت نوشته که توفانی دوشنبه شب قبل از ساعت ۱۱، شهر این شهر را درنوردید؛ این توفان بخشی از شرایط شدید جوی بوده که در بیشتر مناطق جنوب شرقی این شهر گسترش یافته است.

رئیس اداره آتش نشانی این شهر به یک رسانه خبری گفته که شهر فولتندیل ضربه سختی از توفان متحمل شده، چندین نفر زخمی شده اند، چندین خانه و درخت تخریب شده و مردم در خانه هایشان محبوس شده اند.

خسارت جانی و مالی در پی گردباد آلاباما

بر اساس گزارش اخبار محلی، وزش باد و باران شدید در این شهر تحت تأثیر گردباد ادامه یافته اند و مانع تلاش نیرو های امداد و نجات شده اند.

اداره مدیریت بحران «جفرسون کانتی» واقع در این شهر نیز به شهروندان در این خصوص هشدار داده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟