فداکاری مرد 65 ساله در رودخانه خروشان / سگ گرفتار نجات یافت + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 14.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16

این باغبان محلی با به خطر انداختن جان خود توانست جان سگ را نجات دهد.بنا به گزارش رسانه های محلی این سگ پشت سر صاحبش حرکت می‌کرد که توسط جریان شدید آبی که از یکی از سد‌های محلی سرریز شده بود در موقعیتی خطرناک قرار گرفت. این حیوان بلافاصله با خروج از داخل آب خود را روی یک تخته سنگ رساند، اما به دلیل افزایش سطح آب امکان کشته شدن آن وجود داشت.

به گزارش رکنا، «جیمز استیوارت» و همسرش «استِلا» هر دو ۶۵ ساله حین عبور از محلی که این حیوان گرفتار شده بود با دیدن این صحنه وارد عمل شدند. آقای استیوارت بلافاصله به خانه‌اش که در نزدیکی محل حادثه بود بازگشت و با برداشتن یک طناب همسایه‌اش «آموس ندلوو» را در جریان قرار داد.

نجات سگ از رودخانه سرد

اقای ندلوو که یک باغبان است با وجود خطرناک بودن این موقعیت با بستن طناب به دور بدن خود وارد این رودخانه سرد شد و جان سگ را نجات داد. او در این باره گفت: «من می‌دانستم اگر در آب سقوط کنم پایان زندگی ام رقم خواهد خورد. با این حال خوشحالم توانستم به این حیوان کمک کنم.»

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام شجاعانه و فداکارانه این مرد جوان را مورد تمجید قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟