تصادف شدید کامیون با 4 خودرو در اتوبان امام علی ( ع )  + تصاویر

کامیون کشنده با 4 خودرو در اتوبان امام علی ( ع ) به طرز هولناکی تصادف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر افزود : مقارن ساعت 00:51 بامداد امروز ، در مسیر اتوبان امام علی ( ع ) محدوده زیر گذر محلاتی ، یکدستگاه کامیون کشنده که در این مسیر در حال تردد بوده ، بدلیل عدم توجه به جلو با چهار خودرو تصادف می نماید .

  رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این کشنده در ادامه و پس از خسارت به دو پژو ام وی ام و پراید و و پس از خسارت به چندین نیوجرسی در نهایت متوقف می گردد.

تصادف هولناک کامیون با 4 خودرو در تهران

وی گفت : رانندگانی که در این مسیر در حال تردد بوده پس از مشاهده این حادثه به قصد کمک وسیله خود را متوقف نموده و مشغول کمک رسانی وامداد به این رانندهگان مشغول می گردند و می توانند رانندگان را از خودروهای خود بیرون بیاورند.

رنجبر افزود : با حضور تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس به مداوای مصدومان سطحی در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت : عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توجه به جلو از سوی راننده کشنده عامل این حادثه بوده است .

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

photo_2021-01-20_10-50-26

برخورد شدید کامیون کشنده با 4 خودرو در اتوبان امام علی  ( ع )

برخورد شدید کامیون کشنده با 4 خودرو در اتوبان امام علی  ( ع )

کدخبر: 652816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟