بازداشت مداح لردگانی به خاطر کرونا

به گزارش رکنا،علی‌رغم تأکید و سفارش ستاد ملی کرونا و شبکه بهداشت و درمان مبنی بر تعطیلی مراسمات عروسی و عزا به صورت دسته جمعی هنوز عده‌ای به قانونی بی‌توجهی می‌کنند
غریب پور دادستان دنا گفت: برخی هنوز نسبت به قوانین وضع شده برای حفظ سلامتی جامعه از ویروس کرونا بی توجهی دارند و سلامتی مردم را نادیده می‌گیرند و با دور زدن قانون و بی‌خیالی تمام نسبت به سلامت عمومی جامعه اهداف خود را در هر شرایطی دنبال می‌کنند.
غریب پور اظهار داشت: امروز در یکی از روستاهای دنا بار دیگر شاهد برپایی مراسم مداحی توسط یکی از مداحانی بودیم که به رغم تذکرات قبلی مبنی بر برگزار نکردن مراسم مداحی باز هم با بی اعتنایی به قانون و سلامت مردم فقط دنبال منفعت خودش بود که با همکاری شبکه بهداشت ودرمان دنا و نیری انتظامی بازداشت گردید و تمامی وسایل ضبط شد.
ظفر پریسای رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا هم گفت: همکاری همه جانبه مردم و مسئولین باعث شد تا شهرستان دنا که از یک طرف گذرگاه ورودی استان اصفهان و چهارمحال بختیاری بوده و از طرفی شهر سی‌سخت که شهری گردشگری است را چندین ماه در وضعیت سفید نگه داریم.
پریسای اظهار داشت: از زمان اجرا شدن طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان دنا آمار روزانه مبتلایان و فوتی های کرونایی به شدت کاهش داشته است.
وی گفت: امروز مداح لردگانی که چندین بار از سوی شبکه بهداشت ودرمان دنا تذکر کتبی وشفاهی دریافت کرده و تعهد کتبی داده که تا برچیده شدن ویروس کرونا در هیچ مراسم ختمی مداحی نکند باز هم در یک مراسم ختم اقدام به مداحی کرد که بلافاصله با هماهنگی دادستان دنا و کلانتری شهر سی سخت این مداح بازداشت و تمامی وسایل مداحی او جمع‌آوری شد.
این مسئول گفت:اگر مردم نسبت به کرونا غافل شوند و پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرند و مراسمات مختلف جشن و عزا برگزار کنند بزودی شاهد موج جدید کرونا در شهرستان هستیم که عواقب جبران ناپذیری گریبان گیر همه ما خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟