خودکشی جوان شیرازی در خیابان

فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: مرد جوان دارای اختلالات روانی که در یکی از خیابان‌های شیراز قصد خودکشی داشت، با اقدام به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج شجاعی، بیان کرد: مأموران کلانتری "31 جنت" شهرستان شیراز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، مشاهده کردند جوانی در طبقه سوم لبه پنجره ایستاده و قصد خودکشی دارد که بلافاصله پس از هماهنگی با مراجع قضائی و اطلاع به سازمان های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.

خودکشی جوان شیرازی محله را بهم ریخت

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوان 29 ساله دارای اختلالات شدید اعصاب و روان است و به علت اختلاف خانوادگی قصد خودکشی دارد.

فرمانده انتظامی "شیراز" اظهار داشت: ماموران با آرامش و فن بیان مناسب موفق شدند وی را از این اقدام منصرف و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، آن را به بیمارستان اعصاب و روان انتقال دهند.

سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه وضعیت فعلی این فرد رضایت بخش اعلام شده است به خانواده‌ها توصیه کرد: با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده را حل و فصل کنند تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟