کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو / آگهی دروغ لو رفت / استان فارس

سرهنگ "حشمت سلیمانی" اظهار داشت: در پی شکایت مردی میانسال، مبنی بر مشاهده آگهی فروش خودرو 206 در یکی از سایت‌های واسطه گر موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ "سلیمانی" ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های خرید و فروش با یک آگهی تحت عنوان فروش خودرو 206 زیر قیمت بازار برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مجرم مبلغ 200 میلیون ریال وجه بعنوان بیعانه از شاکی درخواست می‌کند و پس از دریافت وجه، دیگر جوابگو تماس تلفن متقاضی نبوده است.
به گزارش رکنا، وی گفت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و تخصصی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، دستگیر شد.
این مقام انتظامی افزود: متهم در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشت که برخی از شهروندان به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه بعنوان پیش پرداخت می‌کنند.
به گزارش رکنا، سرهنگ "سلیمانی" خاطر نشان کرد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی ‌ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.
رئیس پلیس فتا استان فارس از هموطنان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir با کارشناسان ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟