تصادف زنجیره‌ای در کاشان هشت مصدوم داشت

به گزارش رکنا،حسین ریاحی چهارشنبه شب افزود: ساعت ۱۷ و ۵۹ دقیقه عصر امروز پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان مبنی بر تصادف چند خودرو در اتوبان کاشان به سمت نطنز حوالی عوارضی قمصر، کارشناسان این مرکز به سرعت با سه دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس پس از بررسی صحنه و اقدام‌های درمانی اولیه، هفت مصدوم از سه خودرو پژو ۲۰۶، مگان و ام وی ام را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند و یک مصدوم دیگر با توجه به جراحت‌های سطحی در محل درمان شد.
رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حال نیمی از مصدومان به نسبت مساعد گزارش شده است، اضافه کرد: علت این حادثه از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است.
استان اصفهان از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه برخوردار است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را دارد.
آزادراه اصفهان - نطنز - کاشان به طول ۱۶۲ کیلومتر از مهمترین محورهای مواصلاتی در کشور است که از سال ۱۳۹۳ در اختیار یک شرکت زیر مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟