3 حادثه وحشتناک در خوزستان / 10 کشته و زخمی برجا گذاشت + عکس

3 حادثه رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان خوزستان ، ۵ کشته و ۵ مصدوم بر جا گذاشت.
به گزارش رکنا، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : شب گذشته و بامداد امروز پس از دریافت گزارش ۳ تصادف در ۳ محور استان خوزستان ، نیرو‌های اورژانس جهت امدادرسانی به محل وقوع حوادث اعزام شدند.
به گفته دکتر فرهنگ کره بندی ، ساعت: ۲۲ و ۵۳ دقیقه شب گذشته ، بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور نیروگاه رامین به سمت ملاثانی ، سرنشینان این خودرو که ۲ جوان ۱۹ و ۲۰ ساله بودند جان باختند.
وی افزود: در کیلومتر ۱۵ محور ایذه به سمت باغملک واقع در روستای بارانگرد نیز ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز، تصادف یک دستگاه تریلر با پژو ۴۰۵ ، ۳ کشته بر جا گذاشت که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، در امداد رسانی اولیه سن فوتی‌ها نامعلوم بود.
دکتر کره بندی در ادامه گفت: تصادف زنجیره‌ای ۴ وسیله نقلیه ، در ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز هم که در محور ملاثانی به سمت شوشتر به وقوع پیوست ، منجر به مصدوم شدن ۵ نفر شد که ۲ نفر از آن‌ها به صورت سر پایی در محل حادثه درمان شدند ، اما ۲ نفر دیگر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های خاتم الانبیاء شوشتر و ۱ نفر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان هم درباره علت این ۳ حادثه گفت : متاسفانه در حادثه اول، خستگی و خواب آلودگی راننده پژو منجر به برخورد شدید خودرو به تیر برق و در نتیجه فوت هر ۲ سرنشین شد.
سرهنگ رضا دولتشاهی ، تجاوز به چپ خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با تریلر را علت تصادف در محور ایذه به باغملک برشمرد .
رئیس پلیس راه خوزستان در پایان گفت : متاسفانه بعد از اعلام وضعیت مطلوب استان از نظر شیوع کرونا ویروس و کاهش محدودیت‌های تردد ، برخی از مردم با تصور از بین رفتن این بیماری ، سفر‌های درون و برون استانی خود را بیشتر کرده اند که همین مسئله منجر به ترافیک سنگین در محور‌ها و بروز چنین حوادث تلخی شده است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟