کشف محموله قاچاق پوشاک در یک خانه قدیمی

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " علی ولی پور گودرزی " رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: 17 دی ماه خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مقدار فراوانی کالای قاچاق در ساختمان قدیمی در خزانه بخارایی دریافت و تیمی از ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و فردی با جمع آوری پوشاک و پارچه قاچاق در این مکان به خرید و فروش آن می پردازد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی، تیم عملیات پایگاه جنوب این پلیس برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل، به نشانی اعلامی اعزام شدند و یک خودروی وانت نیسان آبی رنگ حامل بار کالای قاچاق در آن مکان مشاهده کردند.

کشف محموله قاچاق پوشاک در منطقه خرانه

این مقام انتظامی توضیح داد: از داخل خودروی وانت 20 بسته پوشاک قاچاق کشف شد و راننده خودرو به قاچاق بودن محموله خودرو معترف و اظهار داشت، کالاها را از انبار کالا در جنوب تهران به این مکان انتقال داده است و تصمیم به تخلیه آن داشته است.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر مقدار دیگری از کالاهای قاچاق در داخل ساختمان قدیمی کشف شد، افزود: در مجموع ۱۲۹ رول پارچه و 7 هزار و 378 عدد انواع پوشاک فاقد مجوز گمرکی و قانونی از داخل خودرو و ساختمان قدیمی کشف شد.

وی با بیان اینکه مالک کالاها شناسایی شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟