زنده زنده سوختن  آیهان کوچولو در تبریز + عکس و فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 22.35M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45

آیهان ابراهیمی بعد از  9 روز سخت در بیمارستان جان خود را به علت سوختگی از دست داد.

به گزارش رکنا، چندروزی است که صدای شیون و زاری در خانه خانواده ابراهیمی شنیده می شود

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

در ادامه، ماجرای دردناک مرگ آیهان ابراهیمی، پسر بچه 3 ساله تبریزی را در می‌خوانید :

مرگ دردناک آیهان ابراهیمی پسر بچه 3 ساله در تبریز

اهالی محله، تازه به شیطنت های آیهان کوچولو عادت کرده بودند اما حالا هرکسی که به اعلامیه این پسر بچه 3 ساله نگاه می‌کند اشک از چشمانش جاری می‌شود.

جمعه اوایل دی ماه وقتی که مادر آیهان در آشپزخانه مشغول کار کردن بود به فکرش هم خطور نمی کرد که لحظه ای بعد پسر کوچکش با آب جوش بسوزد و 9 روز بعد او را برای همیشه به خاک بسپارد.

آیهان ابراهیمی پس از سوختگی 40 درصد و بعد از 3 روز جدال با مرگ در بیمارستان فوت می کند تا یک داغ ابدی را به دل خانواده اش برجای بگزارد.

زینب میری، خاله آیهان ابراهیمی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار رکنا، اظهار کرد : آیهان چند ماه دیگر 4 سالش می‌شد. او یک خواهر 15 ساله به نام آیدا دارد. روز حادثه ساعت 12  آیهان سمت مادرش در آشپزخانه می رود، در همان لحظه مادرش به آیهان می گوید که مراقب سماور باشد اما ناگهان سماور  روی بدن آیهان واژگون می‌شود و بدن  او به شدت می سوزد.

آیهان ابراهیمی پس از سوختگی 40 درصد جان خود را از دست داد

وی ادامه داد : سوختگی آیهان 40 درصد بود، چند روزی که دربیمارستان حالش خوب بود و با من تماس می گرفت. در سی تی اس کن هایی که بیمارستان ار آیهان گرفته بود مشخص شد سوختگی به قلب آیهان آسیبی نرسانده است.

وی افزود : آیهان از روز چهارم در بیمارستان حالش مدام بهم میخورد، سوختگی گلویش را به شدت سوزانده بود و سخت نفس می‌کشید تا اینکه روز نهم آیهان ساعت 8 شب در بیمارستان فوت می‌کند.

خاله آیهان اشاره کرد : پزشکی قانونی هیچ اظهار نظر خاصی درباره فوت آیهان نکرده است فقط به پدرش گفتند اگر شکایتی دارید از بیمارستان ارائه کنید که پدرش هیچ شکایتی از کادر درمان ندارد.

زینب میری خاله  آیهان ابراهیمی در پایان اظهار کرد : خانواده آیهان از جمله مادرش حال روحی خوبی ندارند آن ها از نظر روحی شکسته شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟