شبکه سارقان حرفه‌ای خودرو در بوکان متلاشی شد

سرهنگ سلمان حیدری روز پنج‌شنبه  افزود: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروهای آنها توسط سارق یا سارقان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی انتظامی بوکان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم و به‌دست آوردن سرنخ‌هایی از محل فعالیت این سارقان، مأموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای این شبکه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: سارقان دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت خودرو سواری پراید و پژو اعتراف کردند که تاکنون ۶ دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس از آنان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری از شهروندان درخواست کرد تا ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری و وسیله نقلیه خود را در پارگینگ‌های موجود در شهر پارک کرده و خودرو را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

وی ارزش خودروها و لوازم کشف شده را بیش از هشت میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با هماهنگی قضایی اموال کشف شده به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

بوکان با داشتن ۲۵۸ هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟