بلای وحشتناکی که حساسیت سر زن جوان آورد! +عکس

به گزارش رکنا، حساسیت به آنتی بیوتیک موجب شد تا زن جوان اهل ترکیه یکی از چشمانش را از دست بدهد. «سلیم کلیچی» ۳۱ ساله علاوه بر از دست دادن بینایی چشم راست خود قسمتی از پوست بدنش را نیز از دست داد.
این اتفاق زمانی رخ داد که این زن جوان فوریه سال گذشته به خاطر عفونت ادراری به بیمارستان دولتی گازی در منطقه ایکادیم واقع در در شهر سامسون مراجعه کرد. با وجود آنکه این زن به پزشکان بیمارستان اعلام کرد که به آنتی بیوتیک حساسیت دارد، اما پزشکان برای او آنتی بیوتیک تجویز کرده بودند.
خانم کلیچی پس از مصرف آنتی بیوتیک ها، احساس کرد بینایی چشم سمت راستش دچار مشکل شده، این در حالی بود که پوست بدن او نیز شروع به ریختن کرد. پس از بروز این عوارض شدید، کلیچی متوجه شد که این عوارض به علت مصرف آنتی بیوتیک در بدن او ایجاد شده است.
این زن جوان در این باره گفت: «به من گفته شد که باید هر چه زودتر چشم سمت راست من تخلیه شود. سپس به یک بیمارستان غیردولتی منتقل شدم، جایی که به من گفته شد برای نجات چشم سمت راست من باید مبلغ ۹۱۰۰ یورو هزینه شود و در صورت تعلل حتما آن را از دست خواهم داد. کلیچی در حالی دچار مشکل بینایی از ناحیه چشم سمت راست شده که بینایی چشم چپ او در حدود ۲۰ درصد است.
کلیچی با بیان اینکه زندگی اش طی ۱۰ ماه گذشته تبدیل به یک کابوس شده افزود: «من ۳۱ سال دارم، اما از اینکه تبدیل به یک زندانی تاریکی شوم (بینایی هر دو چشم را از دست بدهم) وحشت دارم.»
گفتنی است؛ این زن جوان قصد دارد تا با شکایت علیه این بیمارستان هزینه جراحی چشم خود را تامین کند، با این نگران است که تا دریافت غرامت بینایی اش را به طور کامل از دست بدهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟