خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی : "ما" یکسال است مرده ایم! / بعد از کیفرخواست، شکایت می کنیم

هواپیمای اوکراینی سقوط کرد.سقوط نه مورد اصابت دو موشک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، باورش آنقدر سخت بود که حتی اشک هایمان شوکه شده بودند.

موشک اصابت کرد ، اولین موشک ؛ چشمهایشان در آن لحظات پر بود از آتش، فریادهایشان دل آسمان را می شکافت و پلک هایشان نمی رسید بهم، از ترس، که دومین موشک اصابت کرد و تمام .

حالا خانواده هایشان مانده اند با غمی غیرقابل توصیف.

یکسال است مرده ایم

ادیب فرزانه، تن رنجور دخترش آیدا را به خاک سپرده است. یکسال است که همچون روح در شهر می چرخد.  پدر آیدا فرزانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا می گوید: "من هیچ اطلاعی از هیچ جا ندارم و در بی خبری کامل هستم. من در هیچ جلسه ای در خصوص این پرونده حضور نداشتم و هیچ اقدامی نکرده ام. مثل این است که خودم از بین رفته ام، بنابراین انتظاری ندارم. من و خانواده ام فنا شده ایم و هیچ امیدی به زندگی نداریم و آرزوی مرگ می کنیم!"

هیچ اطلاعی از پرونده نداریم

محمدهادی قادری پناه که پریناز شان را از دست داده اند به خبرنگار اجتماعی رکنا می گوید: "روزهای اول مسئولان به  ما سر زدند اما یکسال است که کسی احوالمان را نپرسیده است. نمی توانیم چیزهایی که در دل دلمان هست را بیان کنیم."ما هیچ اطلاعی از پرونده نداریم و مثل همه مردم در مورد آن می دانیم. فقط دو جلسه برگزار شد. منتظر هستیم که کیفرخواست این حادثه حاضر شود. به ما قول داده بودند که قبل از سالگرد کیفرخواست حاضر شود ولی منتظر اظهار نظر کارشناسان و تیم های فنی نیز به پرونده افزوده شود. منتظریم ایران ابعاد پرونده را مشخص کند بعد اقدام قضایی کنیم."

نمی خواهم جزئیات حادثه را به یاد بیاورم

هوشنگ رعنا که برادرش شهاب را از دست داده است نیز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا می گوید: "دو بار جلسه بررسی پرونده دعوتمان کردند و واقعه را بررسی کردند و در مورد آن توضیحاتی به ما دادند. نمی خواهم بررسی ها را دوباره به یاد بیاورم. اما در همان دو جلسه از ما خواستند که شکایت و مراحل قضایی این حادثه را پیگیری کنیم." آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
پریسا هاشمی
آیا این خبر مفید بود؟