جوان تهرانی به خاطر اعتیاد دزد شد

 رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری   سارق خودرو و کشف 18 فقره سرقت خبر داد و گفت: اعتیاد جوان به مواد مخدر او را سارق خودروکرد.
به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی"  خبر بیان داشت: بیست و سوم آذر ماه خبر سرقت یک دستگاه خودروی سواری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و با حضور گشت کلانتری 144 تهرانپارس در صحنه سرقت مال باخته اعلام می دارد روز قبل خودرو ام را نبش خیابان پارک کردم و امروز که مراجعه کردم متوجه سرقت آن شدم .
وی عنوان کرد: با تشکیل پرونده و دستور دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در گام اول پلاک انتظامی خودرو را در سامانه خودروهای سرقتی ناجا ثبت و سارق دو روز بعد هنگام پرسه زنی با خودروی سرقتی دستگیر و خودروی سرقت کشف می شود.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی علاوه بر اعتراف به سرقت خودرو به 18 فقره سرقت دیگر نیز معترف و اظهار داشت، حدود 8 ماه است که به مصرف ماده مخدر شیشه معتاد شده ام و برای تامین هزینه های اعتیاد خودرو های سواری را سرقت و پس از فروش لوازم و محتویات آن مواد مخدر تهیه و در خودروی سرقتی استعمال می کردم.
سرهنگ مجیدی در پایان گفت : با اعتراف متهم به جرم خود و شناسایی مال باختگان متهم به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟