سارق خودرو با گلوله پلیس تهران زمینگیر شد

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در تعقیب و گریز پلیسی پس از شلیک پلیس، خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه" بیان داشت : بیست و ششم آذر ماه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم پلیس آگاهی برای کشف پرونده سرقت های متهم به اسم سیروس و همچنین دستگیری همدست وی به نام جمشید راهی یکی از شهرستان های جنوب غربی تهران می شوند .
وی عنوان کرد : در ساعت12:20 حین گشت زنی در یکی از خیابان های آن شهرستان، جمشید را با یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می کنند که بلافاصله پلاک خودرو استعلام و معلوم می شود دارای سابقه سرقت از کلانتری 181 عوارضی می باشد .
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در این اثنا متهم متوجه حضور کارآگاهان در نزدیکی خود شده بود، ابراز داشت: کارآگاهان در ادامه برای متوقف کردن خودرو دستور توقف خودرو را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی با حرکات مخاطره آمیز قصد متواری شدن از محل را داشت که کارآگاهان برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی به شهروندان چند تیر شلیک و موفق شدند متهم را دستگیر کنند.
سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه با اشاره به اینکه متهم به 10 فقره سرقت خودرو با همکاری همدستش معترف شد، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟