دستگیری کلاهبرداری فراری در تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت : بیست و یکم تیر ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و خیانت در امانت از بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد .
وی افزود : در ابتدا از شاکی که خانم جوانی بود، در خصوص موضوع کلاهبرداری تحقیق که اظهار داشت شخصی به نام کاظم با صحبت های فریبنده تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس و ارز خارجی پس از جلب اعتماد او مبلغ 33 میلیون تومان وجه نقد را از وی دریافت کرده و همچنین به خاطر اعتمادی که وی پیدا کرده بود، کارت عابر بانکش را برای واریز سود مبلغ سرمایه گذاری شده، در اختیار متهم قرار داده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت : در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم با پول های شاکی طلا و ارز برای خودش خریده است و اکنون متواری می باشد .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی شد، تصریح کرد : پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.
سرهنگ کارآگاه دستخال افزود: متهم که در ابتدا منکر ارتباط با شاکی بود، ولی در ادامه تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف و متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟