کشف 83 موتورسیکلت و خودروی مسروقه در هرمزگان در یک طرح ضربتی پلیس

به گزارش رکنا، عبدالمجید کرمی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان به منظور پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان ، طرح مبارزه با سارقان وسائط نقلیه را به مدت72 ساعت در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود:کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی در اجرای این طرح بضمن شناسایی نقاط آلوده با گشت زنی های مستمر پنهان و آشکار و انجام ایست و بازرسی های مقطعی و بازدید از پارکینگ ها و توقفگاه تعداد 51 دستگاه موتور سیکلت سرقتی ، 1 عدد پلاک مسروقه کشف و 32 دستگاه خودرو دارای دستور قضایی شناسایی و توقیف کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این طرح تعداد17 نقر سارق موتور سیکلت شناسایی و در چند عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه به مالبختگان تحویل گردید.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود مخلان نظم عمومی و سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در استان از عموم شهروندان خواست نسبت به نگهداری و حفاظت از وسایل نقلیه ، منازل خود توجه و جدیت بیشتری داشته و در محیط پرامونی خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟