دستگیری کلاهبرداران 50 میلیاردی در کرج

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پایگاه دوم پلیس آگاهی مبنی بر فروش غیرقانونی یک واحد ملکی در منطقه گلشهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که صاحب اصلی ملک ساکن خارج از کشور بوده و در آخرین سفری که به ایران داشته به منظور فروش خانه به یکی از مشاوران املاک آن منطقه مراجعه کرده است .
او در ادامه گفت: سند ملک را در اختیار او گذاشته که این فرد نیز با سوء استفاده از این اعتماد با همدستی ۴ نفر دیگر اقدام به ثبت سند به نام فرد دیگری کرده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در ادامه با بررسی‌های تکمیلی ۲ نفر از متهمان را شناسایی و در چندین عملیات جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.
سرهنگ نادربیگی گفت: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شدند، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و عنوان کردند که با همدستی اقوام صاحب ملک با تنظیم سند به نام یکی از همدستانشان، خانمی را که شبیه صاحب ملک بوده را به دفترثبت اسناد برده و اقدام به ثبت سند مالکیت کرده و از این طریق خانه را به شخص دیگری به فروش رسانده اند.
او با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ متهم دیگر، افزود: کارشناسان ارزش ملک را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شهروندان عزیز از اعتماد بی مورد به افراد به جد پرهیز کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟