پرونده سارقان با 41 فقره سرقت در آباده بسته شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "سیدابوالفضل مسعودی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی از ساختمان‌های نیمه کاره، مزارع و باغات در سطح شهرستان "آباده"، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با انجام کارهای فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند در این خصوص 2 نفر که با همدستی هم اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی "آباده" خاطر نشان کرد: سارقان در بازجویی اولیه و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 41 فقره سرقت از اماکن خصوصی، معابر، مزارع و باغات اقرار کردند.
سرهنگ "مسعودی" با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری لوازم مسروقه شامل 400 متر کابل و سیم برق، 100 عدد انواع شیرآلات، 2 عدد جعبه آچار و ابزار آلات، 2 دستگاه موتور یخچال، 40 متر لوله آب و فاضلاب، 10 عدد سنگ دستگاه فرز، 2 عدد کپسول گاز، 3 دستگاه بخاری برقی، 2 دستگاه دوچرخه، 2 دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه کنتور برق و ... کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: هر 4 نفر سارق و مالخر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟